Custom Search

Monday, May 17, 2010

Pertandingan Tonton dan Menang "Saya Nak Cuti"

Ok. Rakan-rakan sekalian. Sudah tibalah masa yang dinanti-nantikan. Minggu ini destinasi untuk program "Saya Nak Cuti" yang disiarkan setiap hari Rabu pukul 10 malam di Astro Ria ialah Bali. Untuk tahu lebih banyak lagi tentang produksi Saya Nak Cuti di Bali boleh lah baca post "behind the scene" aku.

Untuk sesiapa yang ingin menang dua tiket penerbangan ke Bali dari MAS. Hari Rabu ini jam 10 malam mesti lah tonton "Saya Nak Cuti" di Astro Ria. Dalam episode 3 ini, anda boleh mengikut hos Juliana dengan activiti-aktiviti dan tempat-tempat yang senorok dan menarik untuk di lakui atau di lawati.


Juliana dengan krew Astro "Saya Nak Cuti".


Tengok bagaimana Juliana berlajar "surfing" di Pantai Legian.



Melompat dari platfom yang tinggi ala "bungee jump".



Selain pada itu. Juliana juga pergi menyelam di site kapal karam USS Liberty dan juga bermain-main dengan ikan duyung ikan lumba-lumba. Nak tengok? 19th Mei 2010 pukul 10 malam di Astro Ria.



Soalan mingguan akan di paparkan selepas episode minggu itu. Anda mesti menjadi ahli MAS Traveller sebelum boleh menyertai Pertandingan Tonton dan Menang "Saya Nak Cuti". Minggu ini 19th May 2010 (Rabu), destinasi ialah Bali, jadi hadiah juga dua tiket terbang untuk ke Bali. Terbang dengan MAS. Jangan tunggu lagi, kalau nak menang tiket terbang ke Bali.

Tengok betapa senoroknya Juliana buat "bungee jump". Kalau anda menang, anda boleh juga cuba di Bali.

2 comments :

jueniza said...

Fuuuyyooo Simon your BM berabuk, kelas gitu!! hehehe
Thanks for the promo!!

I like the part when you said I played with the ikan duyung. Mermaids ah? ;-p

Simon Seow said...

Juliana: My BM average lah. Ikan lumba-lumba pun boleh tulis sebagai ikan duyung :p