Custom Search

Saturday, January 15, 2011

Maxis Om Nom Nom - Dancing Fish

Update: Dancing Fish has been awarded Bib Gourmand by Michelin Guide Malaysia

yes...akhirnya kami, Nasi Lemak Pedas sudah sampai venue yang terakhir.. venue apa??? sudah tentu lah Dancing Fish..kat mana Dancing Fish tue?? Sesiapa yang nak sampai sini, saya sertakan address :
Dancing Fish
Lot T120, T121 & T122
285, Jalan Maarof, 3rd Floor, Bangsar Shopping Centre,
Bukit Bandaraya, 59000 Kuala Lumpur
Phone: 03 2095 6663 Fax: 03 2095 6662
Email: dancingfishrestaurant@gmail.com
why Dancing Fish? Look here...
Kiutkan ikan ni? ;)
Suka ini! Dan, diaorang reserved 1 tempat ni untuk kami. Thank you, Dancing Fish!
sampai-sampai jer, kami telah disambut dengan girangnya oleh manager yang bertugas. Kepada sesiapa yang tidak mengetahui, konsep Dancing Fish ini adalah Balinese, dengan tagline Malay-Indo Cuisine. Dengan bantuan Maxis Finder301, dengan mudahnya kami sampai ke Dancing Fish dengan mudah.. Terima kasih Maxis Finder301 yang melancarkan misi Om Nom Nom ini. Sekarang, kita terus ke menu yang telah dihidangkan untuk kami. Sangat peramah dan mesra layanan diaorang ;) Terima kasih daun keladi, kami nak datang lagi! Ikan Nila Goreng RM38.00 Boleh dimakan dengan nasi putih. Untuk additional, makan dengan ayam panggang, cumi-cumi pun laxat. I cannot help, ikan ini sangat sedap. This is MUST try ;) Rating: 5/5 Si Ili yang happy jumpa sambal belacan :P Sambal Terung RM9.90 Sedap! Makan dengan nasi putih yer, makan sama dengan Ikan Goreng Nila tau. Rating: 5/5 Sambal belacan Ili cakap sedap! Dalam restorant pun nyaman je, dengan muzik jazz yang menemani kami sepanjang kami nak makan ni :)
Oh, lain kali confirm datang lagi. Simon cakap: ais krim durian dan kelapa kat sini ohhh sangat mantap. tak cukup kami dapat 2 je :P Nanti korang datang sini sila order ye. Must Try! Thank you Dancing Fish!

8 comments :

ai wei said...

dancing fish! doesn't sound like a malay-indo place

Simon Seow said...

It's a modern contemporary malay-indo cuisine restaurant. It's very nice. I think I'll come back again if I have the time and money lol. The Dancing Fish is crispy and yet the meat is still tender and juicy.

eiling lim said...

Wah the food looks good. I also wanna eat!!

Simon Seow said...

Come let's go together, I want to try it again the food here.

Ciki said...

LOVE the food here! What.. no pucuk paku?! ;)

Simon Seow said...

Cumi: The restaurant only prepare 3 dishes for us to taste. It's a food hunting race so we kind of in rush of time lol. Yet we still managed to clean the fish.

Babe_KL said...

sedap!!! i nak pi!!!

Simon Seow said...

Kalau pergi ajak aku tau, aku nak makan lagi lol