Custom Search

Wednesday, December 9, 2009

Guess Who I Bumped Into in Hong Kong?

This evening around 4.30 pm, I was walking along Kimberley Road, Tsim Sha Tsui, Hong Kong. As I was walking passed Mira Hotel, I saw a group of people taking pictures of someone. Out of curiosity, I walked closer to check out what is the commotion all about.

As I walked closer, I can see clearly now what is the commotion all about. It's him...(sigh I wished my camera was with me then)

Bosco Wong (黃宗澤) of TVB HK. Sorry for the blur image, I took the pictures using my phone's camera. Next time I'll bring my camera wherever I go, now I know it's true that in Hong Kong, it's easy to bump into a star or two lol.




I guessed he just had meal with his assistants and was waiting to collect his car from the valet parking. A group of female fans from China and Malaysia spotted him and surrounded him requesting to take picture. He's quite accommodating to the requests.




After chatting and taking pictures with a few of his fans, his car finally arrived. To my surprise, he's the one driving the car instead of his assistant.



Oh, by the way, he's driving a white Audi A4 (Station Wagon). Look out for Bosco if you ever saw a white Audi A4 (Station Wagon) parked on the street lol. Let's see if I will bump into other stars while I am in Hong Kong. (Finger crossed)

12 comments :

Hayley said...

Guess he's really good looking with a closer look right? he once came to my working place and everyone went crazy, even the cleaning aunties also =__=

ai wei said...

cool! u are really lucky lar :)

jowings~~ said...

i saw ur post thru boscorazzi....wow u r so lucky :P

Simon Seow said...

Hayley: wah, where u work? why he come to your office geh?

ai wei: lol not lucky because I didn't bring a good camera.

jowings: hi hi, thanks for dropping by. Regretted didn't bring out my camera.

Hayley said...

Simon, i work in Silverstone, tyre manufacturing company.
he came to test drive with our latest tyres that time..

Chingy said...

He's really handsome!! Hahaha! Jealous wei!

clara said...

OMG! Bosco!!!

CripsyCaiHong said...

whoa so good,i just watch his show at 7pm jus now.

btw,my cousin bumped into JAY CHOU in singapore street 2 years ago man.
ahahhhha

u guys are so freaking lucky la!

Nikel Khor said...

wohoo..bosco wong u meet it..lengzai d..

Simon Seow said...

Hayley: oic, u so lucky, he come to you not you go to him lol

Chingy: what to jealous about? I'm not gay :p

Clara: yeah OMG!

Crispy: you turn will come

Nigel: yeah lengzai it is

Chili Crab said...

Aww. You are so lucky!

Simon Seow said...

Chili Crab: yeah, kinda of lucky but after that not that lucky anymore.